انٹرایکٹو topographic گوگل نقشہ

انٹرایکٹو topographic گوگل نقشہ

انٹرایکٹو topographic گوگل نقشہ:  اہم نوٹ: متعدد لوگوں نے صحیح طور پر نوٹ کیا ہے کہ نیچے دی گئی سمت ہمیشہ ٹپو ڈیٹا کو ظاہر نہیں کرتی ہے۔ میں نے ماضی میں پایا ہے کہ آپ کو بعض اوقات پرت کو متعدد بار شامل کرنا پڑتا ہے اس سے پہلے کہ وہ واقعی توپوز کو ظاہر کرے۔ مجھے یقین نہیں ہے کہ ایسا کیوں ہے۔ یقین نہیں ہے کہ آیا یہ سافٹ ویئر بگ یا نیٹ ورک کا مسئلہ ہے۔ کسی بھی صورت میں ، یہ کام کرتا ہے ، لیکن آپ کو پرت ایک سے زیادہ بار ڈالنی پڑسکتی ہے۔

مغربی ریاستوں میں ، ٹوپو نقشہ میں بستی اور حدود کے نشانات شامل ہیں ، جو بی ایل ایم ڈیٹا میں سوالات ترتیب دینے کی کوشش کرتے وقت مددگار ثابت ہوسکتے ہیں۔
یہ نقشہ ریاستہائے متحدہ کے لئے زمینی احاطہ اور تفصیلی ٹپوگرافک نقشے پیش کرتا ہے۔ اس نقشے میں دنیا کے لئے چھوٹے پیمانے پر 1.24 کلومیٹر فی پکسل پر نیشنل پارک سروس (این پی ایس) قدرتی زمین کا جسمانی نقشہ ، درمیانے پیمانے پر منسلک ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے لئے متنوع ایٹوپو 1: 250،000 پیمانے کے نقشے ، اور نیشنل جیوگرافک TOPO شامل ہیں! 1: 100،000 اور 1: 24،000 پیمانے پر نقشے (1: 250،000 اور 1: 63،000 الاسکا میں) بڑے پیمانے پر امریکہ کے لئے۔ TOPO! نقشے بغیر کسی رکاوٹ کے ، ریاستہائے متحدہ کے جیولوجیکل سروے (یو ایس جی ایس) پیپر ٹوپوگرافک نقشوں کی اسکین کردہ تصاویر ہیں۔

انٹرایکٹو topographic گوگل نقشہ
عرض البلد ، طول البلد ، نام ، تفصیل ، اور آئیکن وہ سب ہیں جو پیشہ ورانہ پیش کش کے لئے ضروری ہیں۔ اعلی درجے کے اختیارات آپ کو آئکن کو زمین کی سطح کے اوپر بلند کرنے ، راستہ کھینچنے (“نقطوں سے متصل”) ، اور ماؤس سے زیادہ اثرات کو کنٹرول کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ ایکسل ٹو کے ایم ایل آپ کی اسپریڈشیٹ میں کسی بھی اضافی کالم کو نظرانداز کرتا ہے۔
اس کو درست کرنے کے ل “،” لائن-180 “(یا” لائن + 180 “) کی قدر کا استعمال کریں ، جو تیر کو 180 ڈگری کے ارد گرد پلٹاتا ہے اور اسے صحیح سمت کی طرف اشارہ کرتا ہے۔
گوگل کا تیر آئیکون آئیکون 196 استعمال کرتے وقت “لائن -180” کافی مفید ہے۔ نوٹ کریں کہ طے شدہ طور پر تیر نیچے کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اوپر نہیں۔ اگر ہم نے آئیکن ہیڈنگ کالم میں “لائن” کی قدر بتائی ہے تو ، تیر غلط سمت کی طرف اشارہ کرے گا۔

انٹرایکٹو topographic گوگل نقشہ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *