سورس ایل کیپٹن فری رائڈر

سورس ایل کیپٹن فری رائڈر

سورس ایل کیپٹن فری رائڈر میری گاڑی کے بستر پر دھندلاہٹ کے بعد ، میں یوسائٹ گاؤں میں ایک دوست کے گیراج میں چوہوں کے ساتھ سو گیا۔ میں نے فری فریڈر کو دوبارہ آزماتے ہوئے ، ایل کیپ کو توڑا۔ میں بمشکل ایک کوشش کے لئے ضروری کھانے کا سامان برداشت کرسکتا تھا۔ میں ویسے بھی ناکام رہا ، ایک نے بولڈر کے مسئلے کی ایک پچ کو لٹکایا ، ایک 5.13a جس پر کبھی نظر نہیں آیا تھا۔لڑکیاں تصویر کا حصہ نہیں تھیں۔ صرف ایک ہی چیز جس نے مجھے تمام موسم بہار میں چکوایا تھا وہ ایل کیپ تھا۔

جب میں بڑی دیواروں پر گھس نہیں رہا تھا ، تو میں نے قبرستان شفٹ میں کام کیا۔ کیچپ کیچڑ کو صاف کرتے ہوئے ردی کی ٹوکری میں بیٹھے ہوئے۔

یہ نام نہاد آخری ڈارٹ بیگ کی دلکش زندگی تھی۔ حقیقت میں ، میں ایک کالج گریجویٹ تھا جو کچرا صاف کررہا تھا ، ایک ایسا شخص تھا جس نے اپنے خوابوں کو حقیقت کی جگہ لینے دی۔ ایک گرا ہوا تنہا

فری بلسٹ میں دو سلیب نوڈس ہیں: پی 5 کا دوسرا نصف ، ایک آرک ٹریکوریٹری جس میں دونوں کے مابین غیر محفوظ مرحلہ پیش کیا گیا ہے۔ اور اسٹالنگ کے لئے بولٹ اسکیل .11c p6 پر جھکاؤ

سورس ایل کیپٹن فری رائڈر

ال کیپٹن فری رائڈر 2019 ماؤس
میں نے انہیں ہر تین بار جاری کرنے کی کوشش کی اور میں کبھی بھی .11c تسلسل کو کم سے کم موڈ میں چلانے کے قابل نہیں رہا۔ میرے پاس صرف تیسری کوشش کے دوران پی 5 سلیب (آسان) تھا۔ یہ خالی چڑھنے کے سلسلے ہیں ، میرے لئے نفرت انگیز اور مایوس کن ہیں۔ جس کا مطلب بولوں: لاتیں ، میں ہلنا شروع کر رہا ہوں ، میں صرف ان کا تصور کر رہا ہوں ، تب میں اس کا تصور ان جگہوں پر بغیر رسی کے کر رہا ہوں۔

بہت زیادہ مشکل اور میں تصور کرتا ہوں کہ زیادہ خوفناک کھوکھلی فلاک میں نزول اور عبور ہے۔ میں نے سیلتھé کی مدد کرتے ہوئے اسے منتقل کیا ، اور یہ ایک 5.12 ڈراپ ہول اور حیرت انگیز نمائش کے ساتھ ایک سلیب کی طرح لگتا ہے۔ گرینائٹ کا ایک صاف جھاڑو۔ میں نے پینجی لائن کا سفید حصہ تھا جب میں نے اسے محفوظ طریقے سے چلایا۔ اس سلیب میں موجود ہونے کے احساس کا تصور کرنا ناممکن ہے۔

مونسٹر آف وائڈتھ کے ذریعے .11+ نزول بھی خوفناک لگتا تھا ، حالانکہ ہم اس وقت تک نہیں چڑھ چکے ہیں جب سے ہم سلاتھی لائن پر موجود ہیں اور یہ سلیب چڑھنا نہیں ہے۔ ہم نے دیکھا کہ ہمارے سامنے دو پیشہ آتے ہیں اور انہوں نے اسے گھیر لیا۔

سورس ایل کیپٹن فری رائڈر

اس نے ہمیشہ میرے پیغامات اور سوالات کا فوری جواب دیا۔ پرنٹ اعلی معیار اور کامل تحفہ ہے

ہم رات تک جاری رکھیں ، اپنے بیگ اپنے کنارے پر رکھیں اور بغیر اندھیرے کے اندھیرے میں چلے گئے۔ کس طرح پیکنگ ، بیگ کو اڈے پر چلانے اور ہالنگ میں آٹھ گھنٹے لگ سکتے ہیں اس سے حیران رہ گئے۔

کے سیکوئن جمپسوٹ نے ہلچل سے متعلق جوئے بازی کے اڈوں پر روشنی ڈالی۔ آئس اسکیٹس نے ہیلی کاپٹر بلیڈ کی طرح آواز میں برف میں ہموار لکیریں کاٹ دیں۔ خوبصورتی اور کرم کے ساتھ ، اس نے پٹاخوں کا میرا عشائیہ دیا۔

زوال کے دو ہفتوں بعد اس سے پہلے کہ مجھے احساس ہو کہ برف کا اسکیٹر اصلی نہیں تھا۔ میں نے اپنے کوما خوابوں سے جوزیا کے درخت کے قریب ڈیزرٹ اسپرنگس میموریل ہسپتال کے آئی سی یو میں شکار ایک بے حد مارفین ڈرپ سے بیدار کیا۔ میں کوما میں واپس آنا چاہتا تھا۔ میرے خواب درد اور ناکامی کی حقیقت سے بہتر تھے۔ 2001 میں ، میں نے ہائی اسکول کی تعلیم مکمل کرنے کے ایک سال بعد ، میں 19 سال کا تھا ، یوسائٹ وادی میں بس میں سوار تھا۔ میں نے کیلیفورنیا کا سفر کرنے کے لئے اپنے دیہی پرورش کو نیو یارک اور ورمونٹ کے کنارے میں چھوڑ دیا۔

ہاؤ ٹو راک کلائمب میں جان لانگ نے لکھا ، “یوسمائٹ میکا ہے۔” مجھے یقین ہے کہ لانگ کی پریوں کی داستانوں کی کہانیاں جوسیمائٹ راک جیکس اور دیوار چوہوں کی حیرت انگیز مہم جوئی کی وجہ سے تجدید ادائیگی ، رینجرز کو دھوکہ دے رہی ہیں جبکہ ہالی ووڈ کے اسٹنٹ ڈبل کے طور پر جگر لینڈ کرتے ہیں ، ہوائی جہاز کا بوجھ ڈھونڈنے اور ذاتی خوش قسمتی کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *