ٹوپو گریفی

ٹوپو گریفی

 

.ٹوپو گریفی: زمین کی حدود طے کریں
ٹوپو گریفی ماہر سروےکر جائداد غیر منقولہ کی حد بندی اور حد بندی کے ضامن ہیں۔ٹوپوگرافک اور اراضی کے کام دوسرے اسٹیک ہولڈرز کے ورکنگ پیپرز کی بنیاد بنتے ہیں۔ان کی مہارت کا شعبہ اراضی کے ترقیاتی کاموں ، پراپرٹی ڈویژنوں ، سب ڈویژنوں ، ترقیاتی اجازتوں اور اے ایف یو ایل کے ساتھ ساتھ شریک ملکیت اور حجم کی تقسیم تک پھیلا ہوا ہے۔وسیع قانونی اور تکنیکی علم اور فیلڈ کے ایک خاص علم سے فائدہ اٹھاتے ہوئے ، وہ مالکان ، ڈویلپرز ، ڈویلپرز اور برادریوں کو قابل اعتماد طریقے سے مشورہ دیتے ہیں۔ ان کا مخصوص علم ترقیاتی کاموں کو محفوظ کرتا ہے۔لینڈ ڈویژن ، باؤنڈری اراضی کی تقسیم اسی پراپرٹی میں مستقبل کی حد کی روایتی تخلیق ہے۔ یہ عام طور پر فروخت ، چندہ ، خاندانی شیئرنگ ، ضبطی کے لئے بنایا جاتا ہے۔ٹیکس وجوہات کی بناء پر بھی درخواست کی جاسکتی ہے جیسے جائیداد کے کسی حصے کی رہن کی ضمانت سے شراکت۔

اس آپریشن کے لئے فریقین کو عام طور پر نوٹریل یا انتظامی معاہدے پر دستخط کرنے کی ضرورت ہوتی ہے ، جس میں اس تقسیم کی نشاندہی کرنے کے حوالے سے ایک منصوبے کا الحاق کیا جاتا ہے۔

حد بندی کے ساتھ مشابہت کے ذریعے ، جو دو پڑوسیوں کے مابین علیحدگی کی حد کی تعریف ہے ، زمینی تقسیم کو اکثر حدود کے طور پر کہا جاتا ہے۔ اس کا مقصد یہ ہے کہ پارسل کی حدود کو حد سے تجاوز اور اس کو عملی جامہ پہنانا ہے جس کو الگ کرنے کے ل within کسی بڑی پراپرٹی کے اندر لیا گیا ہے ، مثال کے طور پر ، کسی عمارت کا پلاٹ ، جبکہ ہمیشہ ایک ہی مالک ہوتا ہے۔

ضروری نہیں ہے کہ زمین کی تقسیم دو حصوں کی کل حد بندی کو لازمی طور پر تقسیم کے نتیجے میں حاصل کرے ، جو اس کے باوجود ترجیحی ثابت ہوتی ہے ، اور یہاں تک کہ اگر اس میں عمارتیں یا اس سے ملتے جلتے معاملات کا بھی خدشہ ہے تو یہ لازمی نہیں ہے۔

ٹوپو گریفی

ٹوپو گریفی  دوسری طرف ، ڈویژن نئی تقسیم لائن کے دونوں سروں کی متضاد حد نافذ کرتی ہے۔

اراضی کی تقسیم کے الگ الگ حص landے میں فروخت یا چندہ کے ل very ، بلکہ باقی حص forہ کے لئے بھی بہت اہم نتائج برآمد ہوسکتے ہیں۔

اس طرح ، اس تقسیم سے باقی زمین سے وابستہ عمارت کے حقوق میں نمایاں کمی واقع ہوسکتی ہے ، اور یہاں تک کہ ، کچھ معاملات میں ، اسے ناقابل تعمیر بناسکتی ہے۔

اس میں گزرنے ، دیکھنے ، ڈرائنگ کرنے یا پائپوں کے گزرنے میں آسانی پیدا ہوسکتی ہے جو والد کی منزل مقصود کے مطابق ہے ، جو ، اگر منتقلی کے ایکٹ میں ان کی مذمت نہ کی جائے تو وہ حتمی ہوجائے گا۔
زمینی حدود کی حد بندی سے متعلق حص divisionہ

مشترکہ ملکیت اور جلدوں میں تقسیم
کنڈومینیم کئی لوگوں کے لئے مختص کئی جگہوں میں تعمیر شدہ عمارت یا عمارتوں کے گروپ کو تقسیم کرتا ہے۔ ہر ایک حصے میں ایک ناقابل تقسیم اکائی اور مشترکہ حصوں کا ایک حصہ شامل ہوتا ہے۔

سروے کار کی قانونی اور تکنیکی مہارتیں 10 جولائی 1965 کے قانون کے ذریعہ عائد مختلف دستاویزات کو قائم کرنے کے اہل ہیں جیسے: تقسیم کا منصوبہ (نجی حصوں اور عام حصوں کی درستگی) ، تقسیم کی وضاحتی حالت ، مشترکہ ملکیت کا ضابطہ اور اس میں ترمیم (مشترکہ حصوں ، حصوں کی دوبارہ

خریداری یا لاٹوں کی میٹنگ)۔

سروےر مشترکہ طور پر منظم عمارت کی زیادہ سے زیادہ نظم و نسق کے لئے ضروری تمام مہارتوں کو بھی ساتھ لاتا ہے۔
وہ بہت سی شریک ملکیت کا اندازہ لگاتا ہے جس کے بارے میں وہ خاص پیرامیٹرز (علاقے ، لاٹ کی نوعیت ، مستقل مزاجی ، صورتحال اور دیگر وزن) کو

ٹوپو گریفی

 

ٹوپو گریفی  بخوبی جانتا ہے۔ وہ خاص طور پر کنڈومینیم لاٹوں (کیراز قانون) کے نجی علاقے کی تصدیق کے ل

establish اہل ہے۔
سرویئر عمارت کے انتظام میں بھی مشاورتی کردار ادا کرسکتا ہے۔ شریک ملکیت کے 80٪ قواعد سروے کاروں کے ذریعہ قائم کیے جاتے ہیں۔

پیچیدہ ریل اسٹیٹ لین دین میں بعض اوقات “حجم ڈویژن” ٹائپ ایڈیٹنگ کے استعمال کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ اسکیم کونڈو کے ساتھ مل سکتی ہے۔
مقامات کی تفریق اور تعمیرات کے انتظام کے طریقوں (عوامی / نجی) اس طریقہ کار کا جواز پیش کرتے ہیں۔
اس مفروضے میں ، منصوبوں اور تقسیم کی وضاحتی حالت کی وضاحت ہمارے ذریعہ کی گئی ہے۔

ڈیمین بونوٹو ، اس شعبے میں 15 سال کا تجربہ رکھنے والے ، کے ساتھ 2 انتظامی اور 4 تکنیکی ماہرین بھی موجود ہیں جو اپنی صلاحیتوں کو آپ کی خدمت میں پیش کرتے ہیں۔

 

در حقیقت ، ہم تکنیکی وسائل اور قابل اعتماد کے ساتھ ، اپنے صارفین کو واضح اور موثر انداز میں فوری طور پر جواب دینے کی کوشش کرتے ہیں۔

سروے کار-جغرافیہ صرف تجارت کے تکنیکی حص withے کے ساتھ معاملات کرتا ہے اور زمین کے استثناء کے ساتھ ، سول انجینرنگ کے کاموں ، عمومی ٹپوگرافی ، تکنیکی مہارت میں حصہ لیتا ہے ، جو زمین کے سرویئر کے لئے مختص ہے۔

 

وہ ایسے سامان کا استعمال کرتا ہے جس کی مدد سے وہ میدان میں ہر قسم کی اشیاء کی پیمائش کرسکتا ہے اور پھر اسے کمپیوٹر میڈیم پر کھینچتا ہے۔ وہ انفراسٹرکچر منصوبوں میں حصہ لیتا ہے ، انجینئرنگ کے دفاتر اور عوامی منصوبوں میں کام کرنے والی کمپنیوں کی مدد کرتا ہے۔ مختلف مشنوں.

 

سروےر جیومیٹر ایک ٹیکنیشن ہے جو اشیاء کی نمائندگی کے ل to ڈھال لیا ہوا سامان اور صحت سے متعلق مطلوبہ آلات کا استعمال کرکے ہر طرح کی پیمائش کرتا ہے۔

آثار قدیمہ میں ، کھدائی سے اعداد و شمار کے درست منصوبے رکھنا کسی سائٹ کی تشریح کے لئے بنیادی حیثیت رکھتا ہے۔ الیکٹرانک ٹیومیومیٹری کے ذریعہ ، ٹپوگرافک سروے ، مسلسل فیلڈ میں موجود معلومات کو ریکارڈ کرتا ہے۔ اس کے بعد ان کا باقاعدگی سے علاج کیا جاتا ہے ، اور بہت ہی کم وقت میں ، ماہر آثار قدیمہ اس طرح سے اس کی کھدائی کے دوران تازہ کاری کی منصوبہ بندی کرسکتا ہے۔ کھدائی کے بعد ، مقامی تجزیوں کے اعداد و شمار کے استحصال کے ساتھ ، گرافک نمائندگی جاری ہے۔ آپریشن کا پورا سلسلہ قریبی تعاون سے اور ماہر آثار قدیمہ کی ہدایت کے مطابق انجام دیا جاتا ہے۔

تیاری کا مرحلہ:

کھدائی شدہ سائٹ کے دستیاب نقشوں اور نقشوں کی میٹنگ؛
مقامی یا عالمی سطح پر جغرافیائی فریم ورک کا قیام؛
تلاش کے اعداد و شمار میں داخل اور ترتیب دینے کے طریقہ کار کی تعریف۔
فیلڈ مرحلہ:

مقام: کھدائی ، گرڈ ، سروے۔
ایکس ، وائی اور زیڈ کوآرڈینیٹ میں نکات کا سروے ، مواد کے کنٹرول اور انشانکن کے ساتھ۔
ڈیٹا کو استعمال کرنے اور اس پر کارروائی کرنے کے لئے نکات۔
علاج مرحلہ:

ریڈنگ کا گرافک رینڈرینگ (.dxf / .dwg format): کھدائی ، آثار قدیمہ کی باقیات ، الٹیمٹرک کاٹنے ، ڈیجیٹل خطوں کا ماڈل اور پروفائل وغیرہ کے منصوبے۔ ؛
جی آئی ایس (جغرافیائی انفارمیشن سسٹم) کے ذریعہ مقامی تجزیہ (آئو کثافت وغیرہ) کے لئے ٹپوگرافک ڈیٹا کا استحصال۔

رابطہ کریں
گیبریل نوینیک (gabriel.navennec@paleotime.fr یا 04.76.46.21.64)

 

انجام دی گئی خدمات کی فہرست:
کیورنی جے۔ بی۔ (2017) – “ہائیڈروولوجیکل اسٹڈی کے ل long طولانی اور عبوراتی پروفائلز کے ذریعہ آرٹاس (آئسیر) میں چارووکس کے کورس کا ٹپوگرافک سروے”۔
جیورائیوز ، ماہر جیمورفولوجسٹس کے تعاون سے فائدہ اٹھائیں۔

کیورنی جے۔ بی۔ (2016) – “ہائیڈروولوجیکل اسٹڈی کے ل long طول البلد اور عبوری پروفائلز کے ذریعہ سینٹ ڈیئر ڈی اوورگین (پیو ڈی – ڈیم) میں میڈیٹ کورس کے ٹپوگرافک سروے”۔
جیورائیوز ، ماہر جیمورفولوجسٹس کے تعاون سے فائدہ اٹھائیں۔

ٹوپو گریفی

 

کیورنی جے۔ ، بی۔ ، (2016) – “چٹانوں کی پناہ گاہ کا ٹپوگرافک سروے اور لینکو (لنکا گہا کے داخلی دروازے) (کاسٹگینکیا ، ہوٹی کرس)”۔
DRAC کورسیکا کے زیر اہتمام فائدہ۔

کیورنی جے۔ بی۔ (2015) – “فورنول (لوط) سائٹ پر چٹانوں کی پناہ گاہ کا ٹپوگرافک سروے”۔
فائدہ ای اسپنسر اے مورالہ اور نیشنل میوزیم آف پری ہسٹری آف آئزز-ڈی-طائک۔

کیورنی جے۔ بی۔ (2014 اور 2016) – “کیپٹل آف بروم (پیریٹ ، ہیراولٹ) کے میٹالرجیکل گاؤں کی سائٹ پر ٹوپوگرافک سروے”۔
مسٹر لاروچے اور کلچرل ایسوسی ایشن آف فرینڈز آف کیبریئرز کے تعاون سے فائدہ حاصل کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *